Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeDo huski dajemy komplet podstawowych narzędzi, instrukcje po polsku, ładna materiałowa teczkę i kilka drobiazgów od nas. Po za tym w Enduro jest też pełen zestaw homologacyjny który zwykle zostaje w kartonie. Co ciekawe do serii FX klient dostaje w zestawie pompek do zawieszenia (kilka stow) czego np Honda nie robi. Katalog części jest jest pod ręką w necie i w dobie Internetu nie ma potrzeby marnować na to drzew ;)
OdpowiedzNa Power Wear w wersji papierowej drzew nie szkoda? A zestaw homo ten sam co w KTM? Bo jesli tak to nie zmienil sie od 1999 roku... Jajowate wielkie kierunki z tradycyjnymi zarowkami i przelaczniki jak z pralki Frania. Przerywacz bez mozliwosci zastosowania LED- ow. Nawiasem mowiac montowalelm w zeszlym miesiacu w moim MY'14 do pierwszego przegladu- wiazka miala fabrycznie zwarcie w oprawce kontrolki kierunkow. Efekt: oba swiecily jednoczesnie. Z beznadziejnie odlana w gumie oprawka nic sie nie dalo zrobic oproc obciecia. Plaskownik do mocowania przednich kierunkow dorobilem sam na wzor starych exc, bo w tym sa one krecone do cienkich plasticzkow po bokach maski lampy. Wiem ze zestaw homo w wiekszosci przypadkow uzywany jest raz do roku, ale rozwiazanoa np DRC pokazuja ze mozna to zrobic lepiej i nawet na stale.
Odpowiedz